Aktualność nr id 37
02
październik
Zmiany w pracy biur Provisor
Zmiany organizacyjne w pracy biur Provisor ze względu na pandemię Covid-19
Szanowni Państwo,
Zgodnie z informacjami uzyskiwanymi na bieżąco za pośrednictwem strony Głównego Inspektora Sanitarnego oraz decyzjami Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej dotyczącymi pracy zdalnej oraz w związku z drastycznym wzrostem ilości zakażeń COVID19 (*), Administracja w porozumieniu z Zarządami podjęła następujące decyzje zmian w organizacji pracy dyżurów na nieruchomościach:
1. Od 5.10.2020 r. do odwołania, wprowadzamy następujące zasady pracy na dyżurach obiektowych:
- w biurze mogą znajdować się wyłącznie pracownicy Administracji i Zarządu,
- kontakt osobisty administratora w biurze możliwy jest wyłącznie z Zarządem,
- wszelkie sprawy poszczególnych właścicieli i lokatorów prowadzone są zdalnie za pośrednictwem
- poczty e-mail i telefonicznie (adresy dostępne na stronie www.provisor.pl oraz w ogłoszeniach na
- poszczególnych nieruchomościach)
- Dodatkowe uwagi:
- W przypadkach szczególnych, gdy jest to niezbędne dopuszcza się kontakt osobisty administratora z właścicielem lub lokatorem wyłącznie po uprzednim umówieniu się oraz w reżimie sanitarnym:
- obowiązkowe założenie maski oraz dezynfekcja rąk
Powyższe ustalenia zostały podjęte w celach zapewnienia bezpieczeństwa osobom z zewnątrz oraz zachowania ciągłości działań pracy administracji, niestety w coraz trudniejszej sytuacji epidemiologicznej. W obecnej sytuacji działanie to pomoże uniknąć ponownie „lockdown’u” oraz przyczyni się w zapobieganiu rozprzestrzeniania się wirusa.
Liczymy na Państwa zrozumienie i współpracę oraz odpowiedzialność.
Z poważaniem:
Marcin Kręcisz